Så var midsommar över för denna gången

Så var det måndag igen och jag känner mig lite sjuk faktiskt. Helt tung i huvudet och en aning snorig. Älsklingen är på jobbet och jag har mitt välbehövliga sommarlov (nåja, hade nog räckt med några veckor bara, men jag klagar inte).

Iallafall, i freadgs hade vi 6 gäster som kom hit och jag hade lagat mat och sambon grillade. Maten blev en succé och alla blev nog alldeles för mätta, som vanligt när folk kommer hit, haha! Efter maten spelade vi lite kubb och det blev 1-1, för sen orkade vi inte spela mer för alla var så dåliga och trä'ffade aldrig så vi blev rastlösa, haha..
Sen gick vi in iaf och jag bakade en hallon/blåbärs smulpaj och så var det vaniljsås till den, knappt gott var det - mums!

Efter det spelade vi lite guitarhero world tour och jag skulle vilja påstå att man inte sjunger alldeles för underbart när alkoholen börjat slå till och man sjunger en låt som inte riktigt passar ens röst.

Sedan kom den underbara vattenpipan fram! Jag vet inte varför men det är så sjukt roligt att röka vattenpipa. Fräsch pepparmintsmak och den roliga röken som man kan leka med, haha!

Efter det satt vi och pratade en stund innan det var dags för hälften av gästerna att ta sista tåget hem. Men tack för att ni kom kära ni, det var mycket trevligt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0