Och det eviga gnället

Nu kommer ett litet aggro-utfall i form av text.
Det är nämligen meningen att vi ska ha midsommarfirande här på fredag. Lite släkt, lite vänner. För det första är vi en man för mycket vilket betyder att EN person kommer få ha en annan slags tallrik och bestick, inte så snyggt men heller ingen big deal egentligen: Då fick jag den fina idén att vi kunde ha papperstallrikar så har alla samma plus att vi slipper massa disk som inte kommer få plats i våran mini-diskmaskin. Men det dög tydligen inte heller.
Sedan blev det gnäll över presenten som vi hade köpt till svärfar som fyllde 50. Det råkade bli 70kr mer per person än räknat och då blev det ett himla gnäll över det också. Jag har väl inte heller någon fast inkomst, ska vi betala allt för det?

Nej, jag tycker inte illa om någon, jag tycker bara det är så himla onödigt att gnälla. Gör saker själva då istället.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0