Midsommarförberedelser!

Hej och hallå!
Har precis kommit hem från "stan" (om man nu får kalla en ort med knappt 17000 invånare för stad. Har varit på systemet och brottats med alla alkisar plus de ungefär trettontusen människorna som också skulle köpa alkohol till midsommar. Det blev ju inte bättre av att jag tre gånger ställde mig i kön och därefter kom på att det var någonting jag glömt och jag fick springa ifrån min plats eftersom det för en gångs skull gick hyfsat snabbt i kassan på systemet.
Dock känner jag mig alltid för ung när jag går på systemet. I min hemstad är det många unga som går på systemet men i denna hålan så är det bara folk över 50 som handlar på systemet (nästan iaf).
Sen är det kanske inte så längesen som jag fick börja handla på systemet heller kanske, men ändå!

När jag sedan var klar på systemet kom jag på att jag var tvungen att handla lite saker till imorn, pynt, servetter, jordgubbar och mer gräddfil. Samma sak där -ställde mig i kassan flera gånger och kom sen på att jag glömt saker. Sen pricken över i ... DET FANNS INTE JORDGUBBAR KVAR! Katastrof och katastrof. Jag hoppas verkligen att min svåger kan köpa jordgubbar för här finns inga kvar alls. Jaja, i annat fall har vi 5kg vattenmelon att äta. (Extrapris, bara 5kr/kg!)

Nu blir det väl att steka köttbullar till imorn då. Usch, jag är ju helt svettig. Jaja, lite saltare köttbullar har väl aldrig skadat, eller?

Kommentarer
Postat av: hp

OoOooOhH! tack för tipsen! underbara lekar. Älskar tidtagning.



Ömt smek /hanapee

2009-06-18 @ 18:00:28
URL: http://pause.se/bloggar/hanapee
Postat av: ♥ Sandra ♥

Det var den inte heller, hihi riktigt god :) Hoppas du har haft en bra dag :)

2009-06-18 @ 18:45:12
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: s:en - sandra och sofia

Glad midsommar!

2009-06-18 @ 22:28:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0