God morgon

God morgon allihopa! :)
Solen strålar här i bygden och jag har inte den minsta lust att gå utanför dörren. Kanske skulle ta att göra det iaf, annars vore det ju en SYND! Man sitter hela hösten och hela vintern (över halva året) och längtar efter sommaren, och sen slösar man bort flera dagar på att sitta inne, usch!

Nu ska jag iaf äta frukost, blir gott bröd med skinkost på, mums! Har längtat efter det sen jag köpte brödet igår, haha! Är typiskt sånt man åt när man var liten tycker jag - mjukost alltså.
Nu kom jag just på att jag inte ens åt mjukost när jag var liten, men det känns ändå som barnmat.

Strunt samma, ska gå ut på balkongen och äta min frukost så jag får vara "ute" någonting idag iaf! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0