Den eviga bakiströttheten

Så var söndag här igen. Bakis och eländig kom man hem strax innan två i eftermiddags - mer sliten än vanligt efter en underbart trevlig kväll med sambons familj som firade 25+50 år fyllda. Vi var väl värmare 50-60 pers och var uppdelade i lag och lekte lekar och hade musikquiz, självklart vann mitt lag överlägset. Priset var dock att man fick skämma ut sig genom att bland annat trä papperstallrikar över öronen och sockerbitar i munnen, hrmpf - inget vidare uppskattat från min sida. Däremot verkade alla andra tycka det var roligt så man får väl bjuda på det antar jag.
Festen började iaf vid 16 och jag gick och la mig 03 ungefär. Fick senare höra att min sambo var den som gick och la sig sist, närmare halv sex på morgonen efter att han hade gått ner till havet och försökt göra karatesparkar  och diverse volter. Är glad att den enda skråman han kom hem med var en bula på smalbenet, haha!

Måste säga att maten vi fick igår var helt UNDERBAR. Det var kycklingspett och entrecote, kryddiga korvar, tzatziki, sallad, pastasallad, fruktfat, snacks, och otroligt mycket mer mat. Allting tog slut sjukt fort så jag antar att alla andra tyckte detsamma. Igen sketen catering, allt var hemlagat. Min svärmor och svärfar är otroliga i köket ska ni veta.




Det supergoda fruktfatet!


Nu ligger sambon i badet och jag tror att jag ska hoppa i jag med, alltid mysigare att bada/duscha tillsammans.
Nej, får väl skynda mig innan vattnet kallnar, puss på er!

Kommentarer
Postat av: ♥ Sandra ♥

åh gus så gott det där såg ut =)

2009-06-17 @ 17:55:41
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: josefine

fy sjutton va gott det ser ut! :o :D

2009-06-22 @ 14:04:55
URL: http://josefinegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0