En hurtig tjej

Hej!

Idag känner jag mig som värsta hurtiga människan. Innan klockan var ens 09.00 så hann jag gå på en morgonpromenad och duscha, yay! Ganska ovanligt aktivt för att vara mig. Nu när jag har sommarlov sover jag gärna till klockan 09-10.
Var ute igårkväll och gick med min käre sambo också, och jag tror verkligen jag behöver nya skor. För det första brukan jag ALLTID få skoskav, av alla skor, för det andra så fick jag typ ont i..trampdynorna? heter det så? Längtar till jag får mina pengar från csn så ska jag investera i ett par bra skor.

Nej, dags att göra iordning lite frukost tror jag allt, magen morrar på mig.

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make up artist

Hej! Du kan faktiskt göra vilket som! Men jag tycker att man kan "se" concealern för mycket om man lägger den efteråt. den täcks bättre med foundationen ovanpå! Testa dig fram och se=)

2009-09-03 @ 10:49:08
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0